Knight & Day

Kollade klart på Knight & Day för en stund sen, den va sjuuukt bra.. fan jag vart kär när June säger till Roy varför han inte är glad att se henne... han går emot henne i samma stund som alla skjuter mot varandra, kollar på henne sådär sexigt/mystisk och kysser henne sen tilläger han att han är lycklig över att se henne... Asssååå ååå tänk om den killen jag är små intresserad av kunde göra sådär? asså jag skulle smääälta =)



Jag gjorde en skit god thailändsk röd curry gryta med kyckling och ris.. vi åt 2 stora portioner var, Bitterfittan somnade och Emma drog hem. jag har precis kommit ut från duschen och väntar på att B ska komma... Bitterfittan ville dricka men jag tror hon pratade i sömnen för hon somna om igen :P

Inatt hade jag en till dröm om en ny kille, och den här killen känner ni åxå... alla jag drömmer om är från Jakan eller jobbar i Jakan de är för sjukt bara..
Den här drömmen handlade om att jag precis hade slutat prata med honom pågrund av nått... sen efter några dagar fick jag ett sms... ett långt sms där de stod massa hemligheter.. kan inte säga nått här tyvärr söta läsare..
När jag vaknade va jag tvungen att gå igenom min sms lista för att kolla om de va på riktigt för den va sjukt verklig.
Jag fattar inte vad allt har för betydelse, varför jag drömmer om alla så mycket, varför allt känns så verkligt, varför alla har nått att säga till mig, varför alla killarna jag drömmer om är från Jakan....???



Assååå ååå vilken skön känsla att pumpa upp hela ljudsystemet med skön musik,

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0