Kan inte tänka, kan inte känna..

Nu blev jag precis klar med en grov ansiktsbehandling, de behövdes för jag har varit så dålig mot mitt ansikte och nu räcker de jag måste ta hand om de igen.
Hahah jag och Bitterfittan tog en liten runda här nere, hon sket i och gick ut med ansiktsmasken.. Hahahahhaha
Jag hade blivit skit rädd om jag hade sett en vandrande människa med svarta kläder och vitt ansikte



Lyssnade på There for u med Damian Marley och jag dog...

You've always been good to me
You've always been to kind to me
You've always stood up for me
You've always been there for me
You've always been..
You always did care for me..
You always did share with me..
You always been true to me
And so i'll be true to you...


Emma våfflar håret och Bitterfittan kör hårt på en ansiktsbehandling.
Vi va iväg tidigt på dagen för ärenden. Jag hade två besök jag skulle göra
1 sjukhuset och
2 polisen
Jag fattar inte vad som händer med mitt liv, problem efter problem.. Tragiska skit efter tragedi.

På kryssningen hände de massa saker, jag sa ju att kvällen skulle bjuda på massa överraskningar.
Vi började att packa upp allt och fixa oss lite, jag och Fofinha drog ner till taxfreen och köpte massa dricka. Vi träffade på jakan folk där.
Vi gick upp och började dricka sen drog vi iväg.



Fick ett samtal och den förstörde min kväll i tre timmar jag vart nykter av de samtalet. Jag fick så ont i hjärtat för Akilla, men bästa Emelie fixade läget hemma hos mig och B kollade läget i lägenheten efteråt.
Tur för små grabbarna på Termo att dom inte va kvar hos mig när B gick upp, jag skrämde iväg dom med att jag skulle skicka folk på dom om dom inte drog så dom drog direkt.
Emelie tog med sig Akilla hem till sig och hade henne där tills jag kom hem på söndagen.



Vi fortsatte dricka och jag tänkte bara på att glömma allt och göra de bästa av situationen. Ville inte förstöra en kväll som vi sett fram emot så länge.
På natten hände de nått hemskt som jag absolut inte kan skriva om här men dom som va me på kryssningen vet allt.
Jag letade och letade efter alla men hitta ingen sen hitta jag Fofinha och Big Head, berättade vad som hade hänt och Big Head hjälpte mig jätte mycket medans tjejerna skulle leta reda på de andra äcklet. Till slut tog dom fast idioten och allt va bra igen typ... De tog nån timme tills jag kunde bli normal igen och ha kul och då hade vi as kuuuuuul med allihoppa haha vilken kväll, de hände för mycket!
Jag älskar er blogg systrar hahahahaha, (blog systrar).. nää men fan asså va ni har ställt upp på senaste tiden.. de har bara hänt för mycket fattar inte ens hur ni orkat..
Vi vakna runt fyra tiden och va helt förstörda.. Jag behöver en till dag för att återhämta mig igen.. Så idag efter alla ärenden tog vi en rehab, mat, ansiktsbehandling, desperate housewives, prat, städning, tvätt... En nyttig måndag nu kan jag ta tag i allt skit utan att behöva bli stressad. 

Puss på alla

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0