I can feel your pain!

Idag vaknade jag då av ett underbart sms, Bitterfittan låg kvar och sov..
Jag gick upp och pratade med Shi i telefon om massa planer hit och dit, så bestämde jag mig för att färga håret och de gjorde jag.. jag färgade håret rött och passade på att lägga en ansiktsmask.. nu känner jag mig mycket bättre kan gå runt utan smink.. haha

Bitterfittan vaknade och vi käkade en god frukost och fyllde i alla blanketter som ska skickas in så snart som möjligt..
Nu håller hon på tvättar ur färgen som jag la på henne.
Så skönt att färga håret man känner sig så himla fräsch.

Nu måste jag göra i ordning lite för snart måste jag åka till Jakan.



Ja de ser ju för jävligt ut, oranget hår och Choklad på ansiktet.. jag skulle kunna väcka upp spöken me de där utseendet.

Sen vart resultatet såhär ;)



Ha de bäst!!
Imorn blir de en rättegång till,

Tara

Kommentarer
Postat av: Micka

hahahaha alltså ååh när jag färgade mitt rött en gång i London såg jag ut så där med färgen i, alltså som en eldsvåda typ, blev livrädd, trodde jag skulle se ut som en jordgubbe efteråt....gjorde det lite grann också hahaha

2010-10-23 @ 14:12:22
URL: http://writalist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0