Hade en hemsk dröm, finns de nån som kan säga va den betyder???

Drömmen började med att mina tänder trycktes ihop jag kunde inte stå emot de trycktes hårdare och hårdare tills de började knaka, mina tänder höll på att spricka.
Jag försökte ta isär käkarna men de går inte de var helt låsta och de började bli fler och fler sprickor i tänderna, jag försöker lägga mina läppar mellan tänderna för att dom inte ska tryckas mot varandra, de gjorde skit ont..
Hur som helst så började tänderna smulas, med smärtan i munnen gick jag mot en stor brun dörr, får en känsla av obehag när jag höll i handtaget, men jag visste att jag måste gå in, för de gick inte att vända.....

Öppnade dörren och gick in i rummet, rummet bestod av fyra väggar varav två väggar var de massa fönster på, där satt Tara på ett bord i hörnet mellan fönstrerna och Dana (Taras Ex) satt bredvid.
I drömmen hade Dana långt hår.

Frågar båda två vad de gjorde här i rummet men får inget svar.
Tara satt bara där på bordet och kollde ut genom ett fönster med en stirrande tom blick, likvitt ansikte och trötta ögon.. helt okontaktbar!
Dana såg åxå helt förstörd ut och ledsen.

Plötsligt såg jag en man med gröngula ögon, står på andra sidan fönstret med ett läskigt flin. Det va något i hans blick som fick mig att tänka på Djävulen, han sprang fort fram till ett fönster som stod öppet och förste ta sig in, jag springer fram och stänger igen fönstret och blir livrädd för den här mannen skrämmer verkligen mig.
Den där mannen sa till mig "Sandra de här kommer du att aldrig klara av", jag blev helt vettskrämd och kollade på Tara och Dana och sa att de måste hjälpa mig men fick ingen respons.

Så ser jag att mannen skrattar medans han springer till ett annat fönster och försöker ta sig in, springer fram och stänger de åxå.
Så sprang han fram till ett annat fönster, medans jag sprang fram för att försöka stänga fönstret så kände jag hur svag jag blev när jag försökte stänga fönstret som mannen försökte ta sig in i och då ser jag plötsligt hur Anas står i rummet.
Mannen sa till mig "Ser du Sandra du är inte så stark som du tror"
Då ropade jag på Anas "Kom och hjälp mig", Anas sprang fram till fönstret och drog i handtaget men de går inte att stänga fönstret för den där mannen ger inte upp och är skit stark.
Anas kollade på mig och lämnade sedan rummet, Dana sprang efter honom.

Jag började skrika i panik till Tara "Tara du måste hjälpa mig de här är på liv och död, han får inte komma in i rummet för då är de över"
Tara
tittade bara på mig med en tom blick och log sorgset.
Medans jag försökte stänga fönstret så försvinner min känsel i mina armar, de blir som förlamade utan liv, då börjar mannen slänga nån typ av vätsta både på mig och Tara.
Jag skrek återigen på Tara "Tara, Tara vakna" men får inget svar, helt blööt av vätskan som mannen hade slängt på mig och Tara. Jag sprang mot Tara och sog hur mannen klev in i rummet....
....och då vaknar jag..

När jag vaknar upp från drömmen har jag ingen känsel i mina armar, jag försökte ta mig upp ur sängen men de gick inte, men känseln kom tillbaka efter några sekunder och då kom tårarna åxå...FYFAN VILKEN HEMSK DRÖM!!!

Förstår inte vad den här drömmen vill säga mig, men jag vet att de är något VIKTIGT!



Bitterfittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0