Fuck you right back!!!

Dumma killar får skylla sig själva!

Hur som helst, har precis bestält massa tabletter, ska bli så skönt att börja ta alla å fylla på allt som fattas i kroppen, mot trötta ögon, stress, aloeveragel till mitt ansikte, energitabletter, omega3 å järntillskott. Så vi får hoppas på att de hjälper. ;)
Beställde från Shopping4net.se ;)

Klicka på länken nedan så får ni se vad som finns. Finns faaan allt möjligt på den sidan, Enjoy!


Imorgon får ja se vad jag ska hitta på för något spännande. Mitt liv är som en actionvärld just nu å alla ni som känner mig vet att jag inte gillar spänning å överraskiningar :P hahaha. Speciellt inte nu!

Nu känner jag mig trött som Faan! Så jag ska lägga mig i soffan hos Tara å vila en smula, så kan Tara lägga in ett mer spännande å bättre inlägg.

BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Tara

Hahahha action värld!!

2010-10-12 @ 02:29:35
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0