Ett kungligt bröllop? jappjappjapp! :P

Kom precis hem till Tara från studiebesöket på Kungliga Operan. De va supervackert där. Guld och stort, sådär mäktikgt! Visste inte att man kunde hyra ett ganska stort rum där på operan, de va ett skiiiitfint rum. Så jag och Rojda stod och diskuterade om vårt bröllop. haha man kan vigas där ju. De skulle va perfekt, rummet är avlångt och så ställer man bara fram massa stolar längs sidorna som i en kyrka. Skulle va skitfint! Sen drar man därifrån till en festlokal. För hela min släkt skulle aldrig få plats i de rummet. hahah, men de skulle va trääävligt.

Ääähm, så nu sitter jag här och dör av hunger, min mage kurrar. Väntar förståss på att Prinsessan Tara ska bli hungrig så att vi kan dra o käka. BitterFittan ligger i sängen, stackaren hon ska jobba idag, så hon måste få sina timmars sömn för att klara av natten. (: You go girl!



Hmm, va ska man göra idaag då? Funtar på att dra hem till min mami och äta go mat o se film eller något. bara sådär chillemill. De är ju trots att fredag och va har man på fredagar??... Joo,, FREDAGSMYYYS!! :D


Nää nu orkar ja inte skriva mer. skrev skiiiitmycket. Vet inte va som hände, men allt bara försvann. ORKA! Haha!


Ni får ha de bäst! PUSS*

Emma

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0