Ett inlägg som jag glömde publicera idag...

Ja då va man på påväg dit igen och igen, är på samma ställe varje dag, nu börjar jag känna paniken och vet inte vad jag ska göra.

Igår Messade Fofinha mig och skrev att jag skulle kolla på ettan "säg att du älskar mig" jag har sett hälften förut och jag fastnade igår på den medans jag väntade på Bitterfittan och Emma som va på en promenad.
Steltade till när jag såg att dom va på Solna polisen när dom skulle göra anmälningen och skakade av rädsla när jag såg rättegången. Hur ska jag klara av de här? Rättsalen va så liten hur fan ska jag klara av att sitta där och berätta alla privata super privata saker framför alla?
Jag kommer spy jag kommer få panik och springa ut därifrån, jag pallar verkligen inte. Jag börjar känna hur nervös jag börjar bli.
Varför ska jag behöva gå igenom de här, har jag inte fått gå igenom tillräckligt med skit med den männsiskan att de ska nu sluta så dramatisk.
Okey jag valde själv att göra anmälningen för att de gick över gränsen på senaste tiden, kunde inte andas mer kunde inte leva som en normal människa mer utan att ha hans ansikte eller samtal efter mig.

Idag ska jag tvätta kläder hoppas jag, för igår fanns de inga tider alls.. Jag har inga kläder kvar måste måste tvätta.
Sen kanske jag lagar nått om jag orkar.. Typ kyckling med burgul muums och sallad till.
Imorn ska de bli kul ska gå ut och ha de trevligt. Och på lördag blir de kryssning. Varje vecka har vi gjort nått kul de blir som en semester ifrån helvetet. Men har inga planer för nästa vecka.. Och de är då tiden börjar närma sig,

Har blivit väckt miljoner gånger idag, först att Akilla började skälla som fan varje gång jag somnade djupt jag vet fan inte varför och de börjar bli jobbigt hon tror att han ska komma hem snart, varje ljud hon hör på nätterna innan vi ska sova så blir hon helt galen och börjar gråta för hon tror att de är han som ska komma upp.
När ska hon vänja sig, de börjar bli jobbigt.
Sen så har jag en granne som jag ska hänga snart,
Han har borrat som fan i väggarna i två dagar varje jävla morgon och de låter som fan. Jag ska sätta upp en lapp i hissen för jag orkar inte mer, vet inte exakt vem de är som borrar.
Igår skulle jag kollat på Desperate Housewives men gjorde aldrig de så de blir sju hundra serier idag tillsammans fan va sköööööönt.

När tjejerna kom och plocka upp mig från Solna så åkte vi snabbt förbi Jakan och Sofia, Leon och prinsessan skulle gå över övergångsstället så Emma skulle tuta och hälsa, Då vart Leon så rädd och börja gråta, haha fett söt så vi svängde tillbaka så han skulle bli glad, vi åkte en liten bil tur med honom och han fick sitta helt ensam längst fram... snacka om att han blev glaaaaad igen



Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0