:)

Nu ligger jag i sängen efter en lyckad kväll/natt på Stures. Jag, Emma å Fofinha hade det superkul.

Nu kan jag inte ens gå upp från sängen, har ont i varenda kroppsdel. Å så ska jag jobba idag, fan va jag inte är sugen på att vara trevlig idag. Hihi. Så först ska jag till stan en snabbis, sen iväg till jobbet.

En sak jag kom å tänka på, varför luktar Såå många Tjejer svett???!!?? Seriöst fyyy va äckligt, duschar man varje dag å lägger en ny deo + byta kläder. Bläää, så många tjejer som stank.
:( Sen vare en snubbe på klubben som fråga ifall jag var upptagen, han fick svaret JA å då sa han ifall han kunde ta mitt nummer så att vi kan träffas. Jag trodde att han inte hörde mitt JA, men fyyy på killar de respekterar inte ett förhållande. Inte för att jag har något, men iallafall :P
En sak till, träffade på en kille här om dan, som förklarade hur en man ska vara. Enligt honom så skulle en MAN inte tacka nej ifall han hade en "hora" framför sig, spelar ingen roll om man är gift å så. En man är en man. Jag undrar vad han skulle göra ifall hans tjej skulle vara otrogen!!?!?!! Precis!!! Sammasak, men Näää där går gränsen, ni FÅR svina er men inte VI??? Hahahhahaha.

Å sen DE KILLAR som vill ha tillbaka de tjejer som de har förlorat, hjärtat lilla du skulle ansträngt dig när du hade henne! Du vet att det inte går att äta upp kakan å sen vilja ha kvar den. Hahaha synd om dig juh, att du nu fattar vem du hade, men det är bara bra å jag hoppas verkligen att du kommer ångra dig i resten av ditt liv. *klapp på huvudet*

Pusselipuss ♥BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Tara

Jo de helt sjuk att efter allt man gjort så vill han ändå ha tillbaka tjejen.

Och att de är okej att vara otrogen bläää

2010-10-31 @ 15:50:17
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0