:(

Faan va less man blir av att sitta här ute på Terminal 5 :( Blääää kallt, vill verkligen hem. Vet inte varför det känns så här. Mitt liv är juh på en bättrings väg. Men jag är nog bara trött. Vill hem!!!!!!!! Varför plågar jag mig själv med de här tankarna???????? Mår jag bra? JAS jag gör juh det. Det vart en Flashback från mitt gamla liv. Fick en x-tra rast för att jag såg trasig ut. De ser hur jag egentligen känner. Nää nu ska jag ta en cigg till å börja bestämma mig hur jag vill ha det. Måste sluta röka!!! Tänker på det jag, Fofinha å Tara pratade om i förrigår. Det gör mig rädd. Håller tummarna!!! Bensin luktar verkligen gott!!! //// BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Tara

Vad var de vi pratade om?

2010-10-07 @ 17:46:56
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/
Postat av: BitterFittan

Vill inte ta det hääär ;)

2010-10-08 @ 04:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0