En gång i tiden älskade jag världen

Fan va dyster världen har blivit kommer ihåg när jag va yngre då menar jag väldigt liten problemen då går inte ens att jämföra med problemen idag.
Konstigt nog hade jag alltid diskussioner med äldre tanter och dom kollade alltid på mig och skakade på huvudet när jag va ledsen.
Kommer ihåg en tant speciellt hon strök mig över huvudet och sa " det du känner nu är en uppvärmning inför vuxen livet " jag vet de nu.
Men jag ska försöka sluta klaga och uppskatta det jag har. Säg mig, vem är så lyckligt lottad å få ha underbara syskon, Rima, Emma å Isak <3 å sen har jag fått två bonus systrar med hjärtan av guld Fofinha å Tara.

Mitt liv är underbart egentligen. Men alla får väl tycka synd om sig själva då å då, inte sant? Ibland ryser jag av hur människor beter sig å agerar i vissa situationer. Hur man kan utföra en dålig gärning å sen må bra.
Jag blir sjukt imponerade av de människor som är onda och orkar med sig själva. ???? KARMA!!

Snart är det dags för mig att fixa en ny tatuering ;) hihi längtar.
Mina läppar har gått sönder av all stress å oro jag känner inombords. Snart är det över.
Hoppas på att det finns någon rättvisa!!! Vet mkt väl att de är brist på rättvisa i det här samhället, men jag måste ändå hålla tummarna :) Så att Tara ska få någon ro i kroppen.
Vet inte varför men jag känner verkligen av hur människor mår, känner likadant som dem. Så när det här är över hoppas jag att jag också kan få känna ro.
Mitt ansikte vill bli "fint" igen :P

Igår hade jag en super mysig kväll/natt var bara tvungen att tillägga det hihi.
Nu sitter jag på jobbet å möglar, finns INGET att göra inga sena flighter så det blir en seg natt ;) hihi nää nu ska jag spela lite på mobilen, sen ska jag ringa tjejerna och uppdatera mig om hur deras fredag varit än så länge. Massa pussar från

BitterFittan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0