Då stod jag på fötterna igen..

Onsdag vart lyckat. Först kände jag att jag absolut inte skulle orka gå ut för jag va så trött från natten innan. Men sen så kom Emma till mig och vi började fixa oss tillsammans, hon diskade bort disk högen medans jag duschade. Bästa Emma.





Fofinha kom och plockade upp mig och vi åkte mot stan.
Jag och Samar blev skit fulla. Gud vet vilka pinsamheter jag gjort och sagt men de va kul ;)
Vem bryyyyyyr sig :P

Igår va jag helt borta. Somna om tusen gånger sen vart de dags att vakna, drog till Bitterfittans uteplats där vi satt och drack te och prata massor.
Sen tvättade jag kläder och somnade lite igen. Innan de så drog jag och Emma på en romantisk middag tillsammans... jag trodde först vi skulle ta en drive donken så jag tog på mig en knallröd kill T-shirt bara sådär... fick panik när vi skulle sätta oss ner och äta hahhaa



B kom förbi på kvällen. Vi hade skit kul hahaha sen kolla vi på stand by me från 86, när han drog sent på natten så va de bara jag kvar. Och jag måste bara säga att jag mådde fett bra.
Låg vid datan som va kopplat till ljudsystemet och pumpade upp massa låtar de va de bästa jag varit med om. Jag visste att jag skulle sova bra.
Sov så djuuuupt jag har knappt vaknat under natten som jag annars brukar göra. Hade inga konstiga drömmar, bara bra fyllda med kärlek :)

Nu ligger jag och är helt slut, snart kommer min lillebror hem och jag har precis duschat min lillasyster haha jag vart helt sömnig efter de.
Pappa hade lagat god mat när jag kom hem.. :)



Ikväll vet jag inte än vad som händer de är lite oplanerat. Jag är bara sjukt trött och vill hem och chilla i min säng med datan

Hörs senare kanske ;)
 
Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0