Black is back! ;)

Ååh så skönt nu har jag duschat och haft på en ansiktsmask (mud mask). Känner mig som en ny människa. Och i tisdags färgade jag mitt hår, de blev mörkmörkmörkbrunt. Så nu är gamla Emma tillbaka. Haha tidigare kände jag inte igen mig med mitt ljusa hår. De är inte jag.. Hm aha ni förstår nog. Hahah. Nä nu är de dags för att föna och platta håret och sen ska jag tvinga med mig syrran min till kista. Hon är inte lätt att övertala, men de är nog värt ett försök. Och bitterfittan om du läser detta så snäääääälllllaaaa vill du följa med mig. *tittar med hundögon*. Haha. Fan vilken rolig dag vi hade i skolan. Rojda och Patricia förvandlades till killar. Och jag var då kamerakvinnan. Hahaha ska lägga upp lite videos på deras musikvideo. Hahaha asså den är klockreeen! Ääähm va händer imorgon gott folk. Jag vill FESTAAA!!!! Dricka som en gris och dansa som en åsna. Höhö nä men jag vill och SKA festa. Skiter i, Låt oss hamna på MP och jag blir nöjd. Hehe nä nu ska jag fixa mig. Puss//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0