BitterFittan är tillbax :P

Såååh!!! Nu äre äntligen min tur att göra ett inlägg. Emma har tagit över min dator, men nu är den tillbaka :) Kan juh skriva från mobilen men det blir inte lika bra.

Okey min helg har vart tuff, massa jobb, jobb å jobb. Men jag tror att jag kommer att vara ledig hela den här veckan, så det är juh nice!!! Å på lördag ska vi på kryssning!!!! Faaaaan va kul. Det kommer bli en oförglömlig trip.

Jag har faktiskt inte dissat dig bloggen för någon annan hahaha, ja lovar hihi. Har faktiskt fått lite skuldkänslor.

Ännu en till morgon pajjad, tack å nu är man på världens bästa SKIIITHUMÖR!!!! Så då vare hemgång!!!!!!

Kommer ett längre inlägg snart när jag kommer hem.

BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Tara

Wohoooooo äntligen vi har saknat dina inlägg. Bloggen har dött utan dig

2010-10-05 @ 13:53:42
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0