Asså äääärlit..

Alla som verkligen känner mig vet att det är dags, det är DAGS för mig att köpa en ny lur ...Men jag vill inte vara som alla andra så nej det blir ingen iphone 4 :) .. Jag ska sticka ut lite från mina älskade systrar, så jag köper mig en x10 pro istället.. Behöver jag en iphone lånar jag bara era :)) puss.. Haha ..

Nej usch idag vaknade jag kl 14.00 ångest på en lördag, men bättre sent än aldrig :) för alla vill vi väll vakna upp? :) hahahah .. Igår va en lååång dag, en jäävligt lång dag.. Jobb, hem städa å fixa å laga mat åt arbetskolegorna, hade en tjejmiddag, när dom rörde sig hem vid 00.00 ringde jag BitterFittan som kom och vad som skulle bli en 5mins träff med B utanför MP resulterade i 1,5 timme på MP, vi hade inget val :P.. Sen kom Emma oxo wohoo..

Näe vid 1.30 vare dags att röra sig och äta, och fick sällskap av en vääldigt trött M och S och en hungrig R som bara ville till Haninges grill för att dom har Stockholms godaste hamburgare, R säger att dom gör köttet själva sådär kryddigt.. aa men ja vet inte, d upp till bevis :).. men nääe d blev en sväng förbi 7 och hälsa på dom hårt jobbande arbetsmyrorna :) hahahah.. Sen MAX solna, men ush de va inge gott .. Max i Jakan är mkt godare och fräshare.. Well well sen vare sängen som väntade 06.00..

Jajaja hursomhelst.. Tack för att du ringde och väckte mig idag G, och vi kanske ses ikväll , det beror på vart man hamnar :) ..

Hur många ggr man än spelat den så e den fortf på topp..


 

♥Fofinha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0