Vill någon byta hjärna?


Huvudvärk av allt tänkande.
Idag hade jag en jobbig kväll, krävande. Egentligen är det jag som skapat allt. Men hur kan man klandra mig?
Har träffat de mest idiotiska killarna som finns och så är man dessutom omringad av dem. Men nu kändes det bra, var länge sen det kändes helt okey med någon. Men nu vet jag inte längre. Det känns sjukt jobbigt att vara ensam idag, är inte ensam men känner mig det.
Måste öva på att sova hemma mer, stackars Emma å Tara, de har fått en oinbjuden inneboende :P
Men så fort jag kommer hem får jag en klump i magen, vill inte vara kvar där nästa vecka flyttar jag, så hoppas jag på att det ska bli bättre :S Slutpratat om det där nu, har tänkt i tolv timmar nu så nu får det va.
Tara och jag kollade resor, tror det blir jag och hon som drar i feb. Såå jääävla nice, vill bort.
Lyssna på underbar musik, onykter å dansa på stranden å känna sanden mellan tårna. Åååå jag drömmer mig bort. Ut å prata med människor du aldrig träffat innan, skratta å skapa nya underbara minnen. För mkt dåliga minnen. De måste bytas ut, FORT!
Hoppas jag somnar snart vill sova vill vill vill 

♥BitterFittan


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jasså gud vad roligt! :D

2010-11-19 @ 13:04:55
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0