Vi fyra hihi

Okey då vare min tur.
Emma har inte bara våldtagit Fofinha ikväll, utan hon har våldtagit vår blogg me miljoner inlägg.

Såå hejhej, faan va jag mår bra idag, längesen vi 4 var samlade. Ni stärker mig :P
hahaha nu tittar vi på en tjejs blogg haha hon är helt störd, vill verkligen skriva upp hennes bloggadress men det skulle bli krig för hon känner lite folk som läser den här bloggen haha. Amin.
Hahaha Vill bli vampyr, kollade på Topmodel där de fotades i ett badkar som var full me blod, sååå sexigt. :)

Min helg var underbar trots att jag fick avsmak av att se ditt fula ansikte i lördags, hahaha kul att se vilka snorungar du umgås me haha smuts!!!

Emma, jag har blivit helt rörd. Fick tårar när jag läste.

Älskar din min syster!
Vi mot världen å inget kan skilja oss åt. Inte ens döden. :P



BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Tara

Fan va söta. Syskon kärlek <3

2010-11-02 @ 09:49:05
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0