Go find another who'll play your game



Igentligen har jag ingen lust att skrivs men den här döda stunden dödar mig.
Emma, Sandra och Akilla sover.. Desperate housewives är slut efter tre timmars försök för att se den.
Den avbröts hela jävla tiden.

Jag känner att jag knappt kan andas, allt känns för tungt. Jag kan inte tänka tanken att akilla ska lämna mig imorn. De dödar mig. Folk som inte har en hund skulle aldrig fatta hur de känns. Jag va en av dom förut när jag tyckte de va konstigt att älska en hund så mycket. Jag fick äta upp skitet och fick känna på de sj. De gör ont! Inte ens när jag och Dana gjorde slut så gjorde de såhär ont, inte ens då. Allt har en mening i livet de vet jag men vafan de här va de sista jag ville va med om. De är som att ge bort sitt barn. Akilla kommer aldrig att älska nån lika mycket som hon älskat mig och inte jag heller, hon vet hur speciell hon är för mig. Hon får all kärlek i världen och ett tryggt hem. Jag vill bara att hon får de sen oxå. Att hon blir välbehandlad, att dom tar hand om henne bra, ger massa kärlek, pussar och kramar.. Tar hand om henne och mycket mer. Vill inte att hon ska va ledsen en enda gång eller känna sig utanför. Och jag hoppas jag kan få träffa henne.

Idag kom min pappa och hämtade massa packningar som bara stod i vägen. Sen drog vi till bauhaus för att kolla efter dörrar till lägenheten, måste köpa tre st för alla mina dörrar har massa hål och sprickor så imorn åker vi dit och köper dom. På dagen ska jag dit och käka.

♥Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0