Träning :)

Är helt slut å genomsvettig :P haha tränat på jobbet nu Äre dags för en dusch i de äckligaste duscharna någonsin Blääää men duscha är ett måste :) Faan mötte upp Fofinha innan jobbet, Guuuud så söt hon va. De hade haft maskerad på jobbet å hon var utklädd till en magisk trollFe sååå sockersööt :) fick också med mig två hembakade bullar mums, har redan frossat i mig en. Tror verkligen att Fofinhas bullar är de gooaste bullarna jag ätit i mitt liv. Tack hjärtat! Sista dagen nu, sen en hel jobbfri helg :D Imorgon ska vi hälsa på de nära å kära som sover. De ska bli skönt att hälsa på. Känner redan nu hur lugnet börjar komma. Ska ta å tända ljus i kapellet här på Arlanda när de öppnar på morgonen. När Emma hälsar på mig på jobbet vill hon gå in till kapellet, brukar också skriva ner lite grejer som jag vill att prästen ska be om. Mysigt! Aja nu blire dusch!!! Puss å kram /// BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0