To night i'm on the street, i'm gonna follow you.

Ding Ding dong, tiden närmar sig. Imorgon är en viktig dag i våra liv, min systerdotter lämnar oss. :( men en sak vet jag säkert. Dagen du du får känna ro å lycka är bara runt hörnet hjärtat. Vi ska se till att nyåret knäcker, hihi å vår resa i feb kommer dööda :) :) love it! Min kära mor sa en sak till mig idag. "Varför ska du vända om å kika in i mörkret när du ser ljuset framför dig. Vänd dig inte om av nyfikenhet. Gå bara, du vet redan vad som finns där. Det är där i mörkret av en anledning. Gå framåt." Såå jävla sant! Min mor är klok. Ibland måste man känna sorg å vara arg. Men Gud finns å delar ut sina belöningar å sina straff. Snart kommer det ;) En dag är prinsen här å en dag ska du bli kär. Klarar inte av tjejer som ger sig på upptagna killar. Men egentligen ska man vars tacksam över att såna finns. Du slipper rensa ogräset själv. Hihi men nu ska jag väcka Emma å röra mig hemåt. Härligt! Massa pussar från BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0