Sorg

Såå då har jag parkerat mitt arsle i källaren på jobbet. Finns inte ett skit att göra idag sista flighten går 20:40 å sen öppnar vi kontrollen 4 jäävla slöseri på en lördag :( men jag hade i allafall en härlig morgon. Vaknade upp å ringde Närakuten å fixade en akuttid,drog dit å fick medicin. Sen glömde jag nästan att berätta va jag fick för meddelande när jag vaknade. "Kom till mig när du vaknat håller på bakar kanelbullar du ska få smaka ny gjorda :-)" förstår ni hur underbar syster jag har, tack Fofinha :) sen vart jag också bjuden på middag, kyckling å ris yammi. Älskar din mat, så underbart gott. Hoppas ni hittar på nått skoj ikväll, ni måste! Dåså då vare näst sista dan på jobbet Härligt, sen kommer en kort vecka. Då ska jag fixa klart alla JULKLAPPAR hihi. Pratade lite snabbt Me Tara som har jobbat HEEEELA dagen, så himla duktig. Vi planerar lite inför flytten å så snart snart Äre dags. Livet är så himla orättvist, men ibland har saker och ting en mening å det är bara att kämpa på, tänka på framtiden å de underbara som kommer ske framöver, kan inte sluta gråta å mitt hjärta gör ont sååå ont. Det känns inte alls bra. Älskling en dag får alla människor sitt straff, de som är giriga å idioter kommer få liida. Men nu är det tungt. Vill inte att det här ska hända vill bara att det skall finnas nån rättvisa, men nej nej å återigen NEJ :( sitter fortfarande kvar i källaren å snyftar, de som jobbar här måste tycka att jag är en psykopat lr något. Aja hej så länge // BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0