Sååå jävla typiskt. Skulle byta bitterfitt...

img_0571 (MMS)

Sååå jävla typiskt. Skulle byta bitterfittans däck Så att hon kan köra säkert till jobbet. Så när jag skulle köra iväg med bilen fastnade den i en uppförsbacke Jag prova allt. Asså herreguud!! Jag prova med sand, provade med att starta med 2ans växel i, en granne skrek sen från balkongen att ja skulle backa och sen ta sats. Men nej de funka inte heller. Så jag ringde min underbara pappa dom lämna jobbet och kom och hjälpte mig. Han fixade de som vanligt. Pappa kan allt!! Så nu sitter jag här i verkstan och väntar på däckbytet. Åååh vilken jävla dag. Mina fötter fryser. Allt är tack vare min kära och fina syster. Haha, hoppas du läser de här när du vaknat och tackar mig. Vill ha en kram också. :$ Hahahah. Jaha va ska man göra idag då? Joo ja vet, måste plugga plugga plugga Prov imorrn. Wohoo. Haha har skjutit upp de tills sista dagen. SOM VANLIGT!!! Ååååh ångest!!! Aja ni får ha de bäst! Puss // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0