Ny dag, nya drag. Haha bästa rimmaren. ;P

Godmorgon alla fina! Vaknade med vääärsta paniken, trodde att de va idag jag skulle hjälpa min papi på jobbet. Men nej nej och återigen nej. Såå va ska jag göra nu då, vaknar kl 9 på mitt höstlov. men gu så trevligt. Får väl passa på att kolla om de finns tvättid. Skönare att börja tidigt med tvätten. ((: ääähhhmm sen vill jag sola. Måste gå till ett solarium som bara solar ansiktet. För min kropp ska lasras snart. Jiiihaaa! Haha tack pappa! ;P Höhö ääähhmm nä nu jag hem till mig och fräscha till mig, somnade på taras soffa igår medan vi kollade på dokumentären. Asså Thailand e Jättefint o så när man e på nån ö. Men i pattayaoch Phuket. Så är de sååååå äckligt. Usch!!! Hatar alla de gamla gubbarna som köper små 17 åriga tjejer. :( asså de e ju som att de skulle ha sex med redas barnbarn. Uscha!!! Aka ha de bäst så hörs vi senare! (: pyss* hihi//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0