När man var liten så ville man bli stor, men jag vill bli liten.

Hej hej hej !!  De va ett tag sen, jag har mått så fucking dåligt den senaste veckan att jag Absolut inte haft nån lust  att skriva här, de går ju inte att öppna sig helhjärtat, Whatever.. I helgen jobbade jag bara och hade massa chill hemma helt sj, de va skönt på sätt och vis jag kollade på massa film och latade mig till max. Fyfan va ont de gör, allt bara rasar, ska flytta snart och säga hej då till min älskling ett bra tag.... Jag får jätte ont i hjärtat bara jag tänker på de. Hur kan jag och Akilla separeras? De är overkligt.  Men en dag kommer jag ha tillbaka henne igen när allt fixat dig, måste ta en jobbig paus och laga alla fel, sätta alla bitar som är borta på rätt plats igen och stå stabilt igen,  Jag hoppas hon blir bra behandlad där hon kommer att vara under den långa perioden. Att hon blir lika älskad, att hon får massa kramar och pussar, massa uppmärksamhet för hon mår sj inte bra hon fattar allt som hänt. Men en sak som är skönt är att hon inte kommer att bo hos främlingar utan hos nån hon redan känner :) Ligger kvar i sängen med värsta mensvärken, håller på dör och är lite hungrig samtidigt men vem fan orkar laga mat när man har mensvärk,  Orkar inte ens träffa folk. Idag kommer jag att vara hemma hela dagen och fixa lite grejer som att packa ner kläder som jag inte behöver och annat skit, de kommer att vara min sysselsättning i två veckor.  Jag kanske flyttar tillbaka till Spanien snart men är inte hundra än.  //Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0