Myskväll <3

Nu sitter vi här hemma hos mig, precis kollat på filmen Lebanon. Trodde att den skulle vara grym, men nej nej nej. de va den inte. Bara äcklig. usch massa äckliga bilder på döda djur. och människor, men djuren är de ju mer synd om, för de fattar inte varför folket skjuter, de kan ju inte heller gömma sig på samma sätt. :( USCHA!!!

Jag, Tara och Simon kollade på den och drack hallonsmoothie som Tara fixat. Hemligtrecept. ;P
Sen fixade jag varm choklad med mycket grädde. :D mmm, men klarade inte av att dricka upp allt, blä de blev för mycket. hahah

Sen kom min underbara syster BitterFittan och joinade oss. :D

Så idag har vi helt enkelt haft en myskväll framför tv:n med massa tända ljus.

Här är de fina smoothiesarna:



Mina sötnosar myser framför tvn. ;P haha





Bjuder på lite bilder som jag trixat och fixat med (JAG ÄLSKAR IPHONE OCH ALLA APPAR) :D



Min vackra syster Rima när hon gifte sig:



Min fina lillebror Isak när han spelade en speciell låt för min syster i kyrkan. :D stolt*



Min fina Tara, Vackrast! ♥



BitterFittan i Turkiet! :D BÄST!!



Mina systrar Fofinha och BitterFittan!!



♥ Emma



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0