Mysiga stunder

Ligger i sängen bredvid Tara nu å pillar på mobilen. Tänkte sammanfatta min dag. Gick upp vid tre idag, Tara ringde och väckte mig med en försiktig röst, "Hej Sandra, jag vet att kl. är tre å jag vet att du har jobbat natt var bara tvungen att väcka dig så du hinner med det du ska, Förlåt!" haha Såå söt. Vi drog till stan en snabbis kolla affärer å käka. Sen drog vi hem, jag fixade mig en snabbis å åkte hem till M. Hade det super mysigt :) Sen Påväg hem slår jag en pling till Tara, för å se vad hon gör. Då möts jag av en sorgsen lite darrande röst. Min älskade syster mådde inte alls bra. Såå jag drog hem till henne å tröstade henne med massa nyttig information om allt. Allt har verkligen sin mening, DU säger "Den förbryterskan har gått", JAG säger "Hon har gjort sig fri". Dina vingar är trasiga hjärtat, allt tejpande å limmande håller inte i alla väder, ska hjälpa dig å tejpa å Limma tills det läkt klart. :) Alla ni som har dumma å Elaka avsikter får tillbaka allt en dag. Å ni vet att de kommer göra Oont!! ;) Nää Tara å jag mumsade i oss mackor och drack te å kollade lite serier. Emma tack för att du kunde ta Donna, förstörde din fina kväll. Ska gottgöra dig!! Puss Aja nu Äre läggdags för oss båda. Puss å kram från den avsläppnande BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0