Mitt <3

Jag kan inte fatta att de här händer nu.
Jag vet verkligen inte hur jag ska leva en enda dag utan henne, sova helt ensam... VARFÖR?!
Kan inte fatta att de är sista natten, vad ska jag komma hem till sen?
Varje gång jag varit ute har jag bara längtat att få komma hem till henne, lägga mig och krama, pussa och leka med henne...
Varje gång jag köper en leksak eller godis till henne har jag bara velat springa hem och ge de till henne för hon blir alltid så glad.
Varje gång Filippa möter upp mig med henne så springer hon låååångt ifrån mot mig och blir överlycklig.
Vad ska jag komma till framöver? Till  inget.
Har aldrig älskat nån såhär mycket att de gör ont. De gör ont i hjärtat när jag gråter och tänker på de.
Jag trodde aldrig att man kunde ha så stor och obeskrivlig kärlek till en hund.
Jag älskar henne och kommer alltid att göra de.
Jag hoppas hon blir lika lycklig och mår lika bra.
Jag hoppas verkligen hon får lika mycket kärlek tillbaka.
Jag vet inte ens ifall jag kommer få träffa henne, de där är en kniv rakt i hjärtat.
Jag undrat ifall hon någonsin kommer att glömma mig?! Eller att hon kommer att sakna mig så mycket att stackarn kommer att må så dåligt.
Jag vet hur de va för henne när hennes andra halva försvann.
Vissa tror säkert att jag är helt borta i huvudet.
Men ingen fattar.  Hon vet exakt när jag är ledsen eller glad.
fort jag är ledsen så kollar hon på ett jätte gulligt sätt med huvudet åt ena hållet och när jag fäller en tår så kommer hon och tar bort de, pussar/slickar hela ansiktet tills jag börjar skratta igen sen lägger hon sig i min famn.
Hon vet inte vad som händer eller varför jag mår dåligt.
Hon vet inte varför jag bara ligger som en död människa och gråter hon fattar inget..
Snart kommer hon att förstå och hon kommer tro att jag lämnat henne....
Min älskling jag önska att hon kunde förstå, jag önska att de fanns en lösning till allt de här.
Vill inte sova vill inte att de här ska vara den sista natten. 




Älskar dig lilla bebis, för alltid
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0