Miss u <3

Sitter hemma hos Emma nu nyduschad så avslappnande och skönt. 
Bitterfittan tar en drink i hörnet och Emma sitter och bloggar.
Donna ligger i mitt knä och Simon är helt inne i spel på mobilen som vanligt.  Ska sova så skönt idag med, utan några ångest eller bekymmer.
Ska tvinga Bitterfittan att kolla på serierna jag missat. Hon har redan sett dom men de ska nog inte vara några problem ;)

Igår va vi på Cafe Opera med jobbet, eller hela PK huset va där.. åt massa gott och drack fööööör mycket.. sen åkte jag till Solna och decka där.. idag har jag jobbat och fyfan de tog mig en timme att stänga för de va så mycket att göra.

Sofia, Jag och Josefin


Jag och Emad




Har inte varit hemma idag, bara en snabbis med Emma och hämtade ombyter kläder, kan inte vara i de där huset mer utan min Akilla, jag saknar henne så mycket.. idag efter jobbet fick jag en stor klump i magen.. fick hålla tårarna tio tusen gånger på tåget och påväg hem.. men men..
Allt jag ser och hör påminner mig om henne.. ALLT! MÅSTE FLYTTA HÄRIFRÅN.

TARA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0