Min vackra syster. 

img_0387 (MMS)

Min vackra syster.  Du betyder så mycket för mig!! Allt du går igenom ska du inte gå igenom ensam, vi håller ihop som vi gjort sen vi var små. Du och jag mot världen. Kommer du ihåg samtalet med mamma när jag skulle skydda dig. "varför säger du så åt min syster" haha riktig snorunge. Eller när du var där och tröstade mig alla de gånger jag var ledsen. Fönstret i villan morgonen. Du vet vilken känsla jag menar. Så små och oskyldiga. Vi ville så mycket vara med varann med för små för att våga göra något. Hatar mig själv för att ja inte gjorde något!!! Och när ja åkte till mormor, försökte få me dig med att locka dig me att vi skulle köpa en väska. Hehe. Du är mitt allt och jag älskar dig för alltid. Vi har gått igenom allt tillsammans och klarat de. Så kom på sätt oss på prövning så ska jag visa er att två systrar är oemotståndliga. Jag har verkligen världens finaste syskon. <3 Puss // Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0