Lördag kväll..

Igåår var en thräävlig kväll .. Det började med korten som vanligt, för att lätta lite på stämningen och börja dricka lite... Eller, aa, vissa hade ju börjat dricka redan 20.30 nämner inga namn, men R försvann hem ingen vet hur var och när men alkoholen svek :( .. hehe men innan det visade han verkligen mig sina dans skillz, Din salsa var topp notch hähä. men sen fortsatte vi andra med dans, dricka, diskussioner och vi får inte glömma singstar.. Du var jätte duktig A på Djungelbokens "Var nöjd med allt som livet ger" hahahah det finns video bevis ;)..Och S du var inte dålig du heller på Lejonkungens "En värld full av liv", men snäääääääääälla stackars N hAHAAHhahahahah som fick ha den blåa mikrofonen jag dööör .. De enda han fick sjunga var bakgrunds musiken som gick såhär ni vet..

Nants ingonyama bagihti baba
Sithi uhhmm ingonyama
Nants ingonyama bagihti baba
Sithi uhhmm ingonyama
Ingonyama
Siyo Nqoba
Ingonyama
Ingonyama nengw' enamabala
(upprepas)

hahahahahaha asså nej han gick in hel hjärtat oxo och verkligen försökte, samtidigt som han ekade mellan raderna "DE FUSK JA FICK DEN SVÅRA TEXTEN" HAHAHAHAHA HAAHHAhahahahahahahhaha *andaaas*...

Asså grejen e jag vill veeeeeerkligen lägga in videon ifrån när dom sjöng, men de elakt hahahah , om jag får deras godkännande lovar jag att göra de :) .. tills dess får ni faktiskt nöjja er med denna , när ni lyssnar på inledningen tänk er en Habesh sjunga med hjärta..



Seeen blev det dans, lite debke haha för vi e syryoyeee sjöngs då å då mellan mina "I tek the next shot of tequila
The vibes tonight yeah so sweet yah"
och "Hot 2 night med New Edition".. Jag vet att du har röda nu M för B sa att jag va bättre än dig, livet e hårt M :).. Hur som helst kl tickade iväg och folk började bli riktigt trötta.. Efter all kärlek i huset rörde vi oss hem tack E för shussen och hoppas att ni klarade er hela vägen hem utan "problem" :).. Time to sleep 06.30

Så efter mina 4 timmars sömn var det dags för gudstjänsten söndags mässan i katolska kyrkan, försökte få med mig folket men tröttisarna sov :P.. Nu känner jag mig levande död.. Vill bara sova men ska jobba imorgon upp 05.00 så jag måste härda uut och sova ikväll istället ..Så en dush nu och sen ut på äventyr ska ringa BitterFittan och c vad som händer i huset =).. Kram på er


♥Fofinha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0