Kärlek till mina blogg systrar

Hej bloggen! De va sjukt längesen jag skrev här. Jag har bombaderat min hemliga blogg med tio inlägg varje dag och totalt glömt bort den här. Grejen är att jag kan skriva ner mycket mer där och jag jag koll på vilka som läser.  Idag har jag fått glömma mina problem. Efter att jag hade legat i nio timmar av ångest i sängen så kom tjejerna hit och livade upp stämningen, Emma lärde sig göra thailändsk gryta med ris. Medans jag diskade förklarade jag stegvis för henne hur hon skulle göra, haha hon såg så rolig ut helt inne i grejen och fotade på allt som kryddor, grönsakspåsen... För att veta vad hon ska köpa.  Nu sitter jag och Bitterfittan och äter rostade mackor med smör och honung haha de skit gott. Vi kollar på en dokumentär om Thailand och vilda livet där, jag höll på somna och kände att jag behövde en energi kick och de hjälpte med honung :) Nu är dokumentären slut och vi Ska kolla på 90210 Vi hörs senare  // Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0