JOBBET

Jahaa då sitter man på jobbet och har rast med mina vänner Söder TE och ballerina :).. Slutar snart wohoo kl 15.00 :::) man har varit här sen 06.20 , det var så kalllllllllllllllllllllllt när jag gick upp hit imorse -8grader, de är inte OKEJ!!.. Men ja har varit inne hela dagen å myst me mina barn :) .. Jag tror inte ni förstår hur bra mitt jobb är och hur kul det är .. Tänk er att lilla Bella sitter i soffan rastlös och frågar om hon får bygga en koja, självklart säger fröken Fofinha och hämtar täcken och stolar så att flickorna kan ha en mys stund inne i kojan med en bok som hon läser upp (på sitt egna lilla sätt) genom att tolka bilderna i boken, för sina kompisar .. :)..

Nej nog med det, nu ska jag snart tillbaka till avdelningen, sen är det mellis dags och sen går Fofinha hem.. Ska ringa Emma och fråga om hon vill sola idag, för Bitterfittan ville inte bli brunare än vad hon är hahah..

Sen ska jag sova, så ring elr messa inte mig idag tack, jag behöver sova, efter mina 10timmars sömn under hela helgen.. En trött och sliten Fofinha går i ide snart, det är kallt och dom som känner mig vet att kyla är Fofinhas fiende.. Dra inte ut mig i onödan om det inte är något riktigt viktigt :)..

Delar med mig av en låt som jag sitter och lyssnar på nu..



♥Fofinha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0