Igår var vi på kyrkogården i Huddinge,  se...

img_5296 (MMS)

Igår var vi på kyrkogården i Huddinge,  sen åkte vi förbi min moster, eftersom mormor fyllde år igår. De blev lite kalas med mina fina kusiner och även morbror jack och hans fru. Efter vi käkat tårta och mat så drog vi vidare till Spånga kyrkogård. Där blev jag och bitterfittan sååå förbannade. Vid minnes lunden klockan 11 på kvällen står de 10 snorungar och skriker, leker, brottas OCH kastar gravljusen på varann. Fyyyyfaaaaan va sura vi va. Så vi drog dit och skällde ut dom, eller bitterfittan skrek och jag prata lugnt med som. Försökte iallafall. Hur kan man göra något sånt. Så äckliga människor de finns. De är på en fridfull plats. Där man ska visa respekt för de som gått bort, inte göra de hela till en lekstuga. Hoppas att de döda personer som ljusen tillhörde kommer och hälsar på dom när de ska sova. För de va sååå hemskt!!! Kommer upp lite bilder senare, från kalaset. Skickar med en bild på Donna när vi var ute på morgonpromenad, hon älskar att leka bland löven. Hehe. Puss och kramisar//Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0