Höstlooov!! (:

Så skönt att ha lov! Jag behöver verkligen de här. Den sista veckan fick jag panik när jag gick till skolan. Ville bara vara ledig. Hehe. Så nu gör man ingenting utan bara ligger och degar på soffan med under mitt duntäcke. I lördags var vi ute, de va superskoj. Fast de va för mycket människor på Stures, hatar när de är för mycket människor. Man kan ju knappt röra sig. Sen drog vi hem. S sov hos mig och var kvar till igår på kvällen. Jag råkade somna på soffan medan vi kollade på film. ((: var sååå jävla trött. Asså ja vet inte vad jag ska göra, jag tror att Donna har kissat på min soffa. Asså inte den jag ligger på utan den andra. Ååååh orka! Va ska jag göra de går inte göra något för de är en tygsoffa. Aja nu kan ja inte skriva mer för att min mobil har bara 5% kvar av batteriet. Hörs sen. (: puss//Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0