Holding back the years


I was thinkin about her, thinkin about me.
Thinkin about us, what we gonna be?
Open my eyes, yeah; it was only just a dream.
So I travel back, down that road.
Who she come back? No one knows.
I realize, yeah, it was only just a dream



Idag vaknade jag vid min älsklings sida och njöt till max av den stunden, sen gick vi ut på en promenad och efteråt åkte jag hem till min pappa, va där och åt sen efter några timmar drog vi till Bauhaus och köpte dörrarna som ska fixas ikväll.. nu har jag lyckats få lite internet av grannen, skönt!
De är hackigt men OK!

Jag vill bara att den här tiden går snabbt och jag kan få börja om på nytt helt, behöver faktist 2 resor känner jag..
Om de går som de ska så åker vi till Mexico i februari nån gång..
Och Egypten en vecka i april eller maj..
Sen Benidorm i sommar..

Längtar tills jag får körkortet, idag lovade min pappa mig att så fort jag tagit körkortet och kört ett tag med hans bil så skickar han mig till Tyskland till mina kusiner för att hitta den bilen jag vill ha som han kommer att köpa till mig.. sen tar han flyget dit och vi kommer att bila tillbaka till Sverige och då såklart så kör jag ;)
Läängtar!

Tara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0