Hej jag heter Tara!

Jag kan verkligen inte sova, fast jag MÅSTE!!! Jag hatar fredagar, har skräck för den dagen för jag vet att jag måste upp sjuuuuuukt tidigt dagen efter och jobba tills på kvällen.  Och jag vet fan inte varför jag inte kan sova på fredagar.  Har packat massor idag och imorn vet jag inte ifall jag orkar fortsätta, de får vi se. Men en sak vet jag iallafall :) att imorn blir de en as kul dag på jobbet med Josefin och Emad jag ser verkligen fram emot de ;)  På måndag eller tisdag säger jag och min älskling hej då till varann, vet inte om de blir för alltid eller ett tag bara. Jag vet inte hur de kommer att kännas. Vill absolut inte tänka på de. Jag måste sysselsätta mig med massa annat skit och absolut inte vara hemma alls för att inte sakna henne för mycket. Sen när jag flyttar till min pappa så är de en annan grej... Men tills dess får jag typ sova lite överallt, de kommer inte att gå att sova ensam i sängen utan en liten tjockis i min famn.  Kan passa på att gå hem till Samar som jag inte varit hos sen hon flytta. Och till de roliga; Har planerat massor för 2011 och jag ser fram emot de. De kommer att vara året som förändrar mitt liv och rensar de från skit, året då jag kommer se på saker med annan syn och få styrka till viktiga saker. Jag har några mål som jag vet att jag kommer att fixa.  Att bo med min familj kommer att göra mig starkare bara och hjälpa mig att bygga upp min framtid, en ljus framtid. Jag har lärt mig viktiga saker och kommer fortsätta lära mig. De är så skönt att veta vilken typ av kille jag är ute efter tex, eller hur jag vill att förhållandet ska vara, vad jag vill jobba/plugga med/ till.  En sak är jag glad över, de är att jag inte längre är med nån som jag inte litar på, att jag inte behöva sitta och misstänka nått, va gör han  nu? Vem är han med nu? Bla bla bla... Eller att ha en kontrollfreak efter sig . De är över. Och en människa som spelat ett fult spel med två tjejer samtidigt kommer aldrig, ALDRIG att bli bättre eller mer trogen. Jag är glad att jag är fri! Glad att jag inte har barn, att jag är ung, inte bunden till nått eller nån, kan göra exakt vad jag vill framöver!!  Tack Gud ! //TARA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0