Heeelg d gillar vi

Tjeeenarää.. Vilken nyttig dag jag har haft idag, har hunnit göra så mycket sen jag vaknade 11.00 ..
Ja började baka bullar blev klar vid 15.00.. Städade huset kliiiiiiiniskt rent, ni vet hela köret, dammsuga, damma, moppa, skura.. Jah , sen vare dags för middag, lagade grillad kyckling med ris och BitterFittan kom förbi och åt :) sen vare dags för henne att åka till jobbet :(( men hon fick med sig lite kanel/vailj bullar :).. Stackars henne, att hon alltid ska jobba såna dumma dagar, helger är till för att roa sig och inte jobba :(.. Men du är duktig som står emot och inte lägger in en sjukskrivning ;).. Nää nu ringde Emma mig och hon skulle till Kista och äta med familjen hennes :), hon skulle ringa igen när hon var på väg hem och vi ska smida planer för ikväll ;).. Förlåt S jag lovar att vi ska ses en dag snart ;) men ikväll e jag lite upptagen :) puss på dig!


Ärliigt skämtar ni med mig
, först snöar det, sen försvinner snön :( varför , säg mig varför??????.. Hahah jag tror jag är den enda här som älskar snön, asså ääärligt, om de ändå e vinter och kallt så kan det lika gärna vara snö.. Tänk er själva, en tråkig regning vinter när regnet blåser i ditt ansiktee å du blir sådär kallllllll.. Jämför med en solig vinter dag när snön ligger som ett täcke på marken och lyser upp när mörkret faller över oss :).. Plus att de så mkt roligare att jobba när de snö, barnen gör snögubbar och åker pulka å stjärtlapp på gården :) ..

 

♥Fofinha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0