Fredagsmys. (:

Godmorgon! Ligger här i sängen nu och försöker då känseln tillbaka i armen. Aj! Haha har nog sovit på ett tokigt sätt. Har de hänt er att ni vaknar me vääärst sötsuget? Och mitt sötsug idag var kärleksmums. Assåå ja dööör vill bara äta de nu. Hehe. Måste upp och tvätt ansiktet fort som faan. Eftersom jag råka somna med smink och jag HATAR det! Aa nu vet ju hur de känns. Idag blir de en mysig dag. Ska besöka gravarna. De är alltid så fridfullt där speciellt när de är mörkt ute och alla gravlyktor lyser. Så fint. Tänk s så många som har förlorat någon nära. Usch va livet är orättvist. Kan inte Gud ta de människor som inte förtjänar att leva. Jag har en på min lista iallafall. Men vet nu va jag tror egentligen, har funderat lite. Om man tänker efter så är de oftast de människor som är världens bästa som går bort. Och de onda klarar sig. Därför tror jag att Gud tar de som dör till en bättre plats. För jorden är nog en prövning om vi klarar av den andra världen eller om vi ska få stanna kvar här. Nu ska jag Fixa lite frukost till mig och min dotter Donna, som ska vi ut på en promenix. //Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0