Förlåt Bitterfittan meeen...

Förlåt älskling men jag var bara tvungen att lägga upp dom här bilderna efter att ha läst ditt inlägg.. (Bitterfittans senaste inlägg).. Ni vet att i jul ska vi baka massor som vi planerat:).. hemma hos mig mina bloggsystrar och jag.. Lussebullar, pepparkakor och massa jul bakelser , och jag ska lära er hur man gör ett pepparkaks hus =)...

Här kommer lite smakprov ifrån mina mästerverk ifrån förra året :)..


Fofinhas dekorerade pepparkakor :)

Pepparkaks huset a lá Fofinha:)


Fofinhas mjuka pepparkaka :)

 

Så bjuder jag på en bild på mig , hahah från 2006 .. Shit asså jag var smal som ett sugrör..



♥Fofinha


Kommentarer
Postat av: BitterFittan



Åååååååh underbart vill äta NUUUU hahaha mums snygging vill äta dig med hahaha snygging. Har precis dödat mig i gymmet fööör av allt svett. Ska bli lika smal som du va på bilden hihi. Nu har jag verkligen satt igång Me träningen!! ;) puss älskade syster längtar till helgen så att vi kan umgås hihi

2010-11-03 @ 23:58:23
Postat av: Emma

Säger ju de, riiiktig Bree. Du påminner om henne på bilden också. Hehe. PUSS

2010-11-05 @ 12:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0