Det spökar...



Jag va med om nått äckligt imorse.

Låg på mage och hade ansiktet mot ena sidan och Akilla låg bakom mig, jag började känna en arm komma runt mig bakifrån, först trodde jag att de va Akilla... Jag stelnade till och fick rysningar från topp till tå, så kände jag att den börja klämma så hårt på min axel fast över täcket, naglarna va vassa att jag kunde känna de.
Jag ville vända mig bak för att se om de verkligen va Akilla men jag kunde inte vända mig, fattar inte varför..
De gick bara inte, de kändes så tungt, min kropp va helt stel.
Sen lyckades jag vända mig om så fort som möjligt och Akilla låg bara och sov.  När jag skulle försöka somna om igen så hörde jag röster, jag halv sov och drömde. Skit skumt.
I min dröm sa nån till mig att en person har lagt en förbannelse på mig. En äcklig förbannelse.... Ett tag efter de så känner jag en tyngd på min rygg, nån låg på mig...
Jag fick panik tänkte ringa Bitterfittan och gå dit eller be henne komma hit men hon hade jobbat natt och hade säkert somnat djupt då.
Inatt när jag skulle lägga mig hörde jag ett konstigt ljud i köket och hallen... Akilla hörde åxå de, tänkte inte mer på de och somnade bara..

Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0