Den svarta bananen...

Men herregud jag har suttit på en banan från Kallhäll till stan och inte märkt nått tills vi gick in i buffén och jag satte mig ner och kände att jag va helt blöt på rumpan.
Först trodde jag att de va mens, fick panik och gick in på toa... Inget blod men mina byxor, trosor och rumpa va helt blöt och kladdig, fattade ingenting gick och satte mig ner igen fast på en annan stol... Allt luktade spya blandat med banan i luften tyckte jag.
Maten va äcklig, servicen va keff och friterade bananen vill jag inte ens prata om. Sen gick vi tillbaka till bilen och när jag öppnade dörren så såg jag en mosad svart banan, fyfan då fattade jag va de äckliga, klibbiga och blöta va för nått.
TARA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0