Demoner ut ur huset!!!

Inatt sov jag juh hos Tara, ville aldrig berätta för henne vad jag kände hemma hos henne. Sen satt vi hos Emma ikväll å kollade lite på serier, sen vare dags att röra oss hemåt.
Jag och Tara skulle precis ut ur huset, jag gick in till Emma som låg i sängen och frågade henne om jag skulle berätta de jag hade sett/kännt hemma hos Tara. Emma sa att jag INTE skulle berätta för att Tara skulle sova där inatt. Sen rörde jag mig mot utgången då Tara blänger på mig med en blick å säger BERÄTTA, vad är det. Jag bara fnissar å säger att de inte är något. Hahahha jag kan verkligen inte hålla masken. En värdelös lögnare hahah. Nää men sen berättade jag allt för henne.

Tog med mig HELIGT vatten och ett heligt ljus å massa heliga saker från Emma för att få bort de onda ur hemmet.
Så när vi kommer hem till Tara börjar vi me allt. Så medans jag går runt i huset å fixar me de heliga vattnet, fixar Tara me något annat heligt som jag kommer till snart.
Jag har tejpat upp Maria som håller i Jesusbarnet över sängen, lagt ett stort kors vid vardera sida av sängen å gick runt i hela huset me de heliga ljuset å de heliga vattnet å skvätte lite här å där.

Sen vare Taras tur att fixa me sin heliga sak. Hon började med att värma upp en kolbit på spisen, vi står och snackar som vanligt när kolbiten plötsligt spricker, fyyy va läskigt. Men de hindrade Tara inte hon satte igång och gick runt me de hon hade i tallriken å blåste runt i hela huset sen blåste hon på mig å jag på henne sen tog hon något vittpulver och gjorde ett kors i pannan på mig å på henne å Lilla Akilla. de såg ganska roligt ut hahahahha

Jag vet att de här låter sjukt å stört, men nu när jag ligger här känner jag mig ren å lugn, som en befrielse. Jag tror att det där dumma har lämnat huset.  haha
De jag kände hemma hos Tara var att hon hade något ONT i sovrummet.
En vålnad, en elak varelse som tassade runt i sovrummet lite fnissigt. Fyyy jag rös i hela kroppen. Ingen av oss fick någon bra sömn den natten. Jag frågade precis Tara om hon kunde kolla på min axel ifall hon såg något blåmärke. Men hon såg inget. De va säkert något konstigt under natten. Det ömmar som fan. Sen slog det mig att jag hade fått det efter att jag vaknade upp. Å då tänkte Tara på sin dröm som hon hade haft någon dag tidigare. Fyyyy va läskigt.





Tara ligger nu här å undrar hur det här dåliga har kommit in i huset. Vem som har tagit in den. Fyyy dej som gjorde det!!! Men som ni vet, den som önskar en annan människa olycka får det sjufaldigt tillbaka. Den som sysslar me svartmagi förstör för sina barn. Be för människor istället. :)

Vi ska be för dig!!!! ;)

Hahahahhahaha kan inte sluta skratta när jag läser mitt psykopatiska inlägg hahah ni som inte tror på sånt här, tycker säkert att jag hittar på eller har för mycket fritid. Men jag är såå ärlig :D

Hahahhahahaha sjukt roligt juh!!!



BitterFittan å Tara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0