BitterFittan har tråkigt på jobbet!

Mums, sitter på jobbet å dricker yoggi yalla :) hihi. Idag vaknade jag av att Emma ligger bredvid mig å delar kudde med mig, sjukt irriterande. Med en knuff fick jag henne att rulla över till rätt sida av sängen. Sen drog jag å Emma å B å käka macka på Tastys, muuums!!! Sen köpte jag lite fina underkläder haha sen hem till Tara för att kolla Gossip (vare tänkt) Näää längtar till helgen ska koppla av till Max å bara ha kul, underbart :) Ibland tänker jag hur fort tiden har gått, det var fan igår ja pratade om att hösten var påväg, å nu är vintern här. Å affärerna har redan lagt fram alla juldekorationer :) Vill flytta så fort det går så att jag kan börja inreda å köpa mig en julgran. Det var flera år sedan jag hade en sån :(. Ååååh nu är det också dags att köpa julklappar, man måste vara ute i god tid hihi Åååh va jag vill börja handla nu nu nu... :D vet redan vad jag ska köpa till Mamma, systerRima å Pappa :) :P Aja nu ska jag käka upp min "frukost" som jag kallar det. Första måltiden på jobbet :P puss å kram // BitterFittan Hahaha nu blir jag sugen på lussebullar mums hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0