Älskling jag kommer inte sluta tejpa å limma.

Älskar dig underbara Tara. Känner din smärta å det gör ont. Ont som faaaan. Hur kan en människa inte ha en gnutta mänsklighet? Hur kam man slå på någon som ligger ner? Hur kan man reta någon som man ser blöder, nästan förblöder. Hat är något starkt. Men innerst inne vet man ifall man spelar fult!!!!! Tara mitt hjärta, du är inte ensam, du har mig för alltid. Kan inte sluta tänka, kan inte sluta gråta. Å bli av med sitt barn måste vara det VÄRSTA som någonsin kan hända. Kan bara sörja. Idag är en dag ingen kommer glömma. Min älskade systerdotter har gett mig så mycket glädje. Världens finaste å snällaste. Tara, rättvisan finns. Efter regn kommer sol. Älskade syster, jag ska vandra i din skugga om du faller finns jag där. Jag ska alltid finnas där tills den dagen du inte behöver mig längre. Många onda tankar som svävar i huvudet. Godnatt från den sömnlösa BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0