Aldrig mer!

Älskling, får verkligen tårar när jag läser ditt inlägg, du är den starkaste tjejen jag träffat. Du är värd det bästa! Aldrig mer ska du nöja dig med något dåligt. Måste vara kräsen. Nu kommer min mening som jag har dödat era hjärnor med "Det är DU som väljer hur ditt liv ska se ut, fråga alltid dig själv. Är de det här jag verkligen vill ha, är jag nöjd nu?" om du tvekar kasta skiten!!! Tänk att dina val här i livet kan göra ditt liv till ett paradis eller ett helvete. Tänk på dig själv! Å nu vet du att du har hela livet framför dig. Du har hittat tillbaka, alla får gå vilse i livet. Älskar dig så otroligt mkt hjärtat å när min älskade systerdotter är på semester ska du vara hos mig mitt hjärta. Vi ska filosofera, snacka skit å göra det vi är bäst på ***** :P Kommer alltid stå vid din sida! Puss // BitterFittan

Kommentarer
Postat av: Tara

Hahaha du är verkligen bäst.

Tack så mycket Sandra :-D

Älskar dig åxå otroligt mycket.

Vi ska ut och springa på isen hahaha i tre veckor. Så kan vi snacka skit på vägen :-P

Dina råd och ord knäcker. Och de är sjukt hur du kan veta vad som ska hända i förtid.

Ha de bäst ikväll :-*

2010-11-13 @ 02:43:21
URL: http://pmsbrudar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0