Aj aaj aaaaaaj!!!!! Jag har ont för i helvette.

Shit jag har sjukt ont i magen. Får panik snart.
Låg i sängen i flera timmar och hade ont, grät massor och haha Akilla fick panik hon visste inte vad hon skulle göra så hon la sig på mig och börja pussa mig. De vart ännu värre med hennes tyngd på min mage, till slut gick jag upp från sängen efter flera timmar och kämpade att gå mot köket för att hämta min medecin, drack upp de vidriga mint vattnet och nu fem min efter är värken borta men dom kommer att komma tillbaka snart, för varje månad som gått så har jag fått mer och mer värkar, jag orkar inte.

Till nästa grej, jag hade ännu en till dröm om en kille.. Har drömt om honom flera gånger nu. Jag kan tyvärr inte berätta om drömmarna för om han läser de här så kommer han att fatta att de han jag drömmer om. För mycket som sägs i drömmen har hänt i verkligheten.
De sjuka är att de kommer att komma en fortsättning på den senaste drömmen de vet jag för på sätt och vis så har de varit en fortsättning. För på dom två första drömmarna så har vi varit ute och festat då jag träffat på honom och som ni vet när alkoholen flyter i blodet så blir allt underbart men den senaste drömmen hamnade jag hos honom av en slump för de hände en grej och där va båda nykter och han förklarade vissa saker... Kan inte berätta mer haha fast än jag verkligen vill. Ni andra som har min kod kan njuta där istället :) Håller på somnar om igen efter medecinen. Jag har sjukt mycket att packa igentligen, men nu mår jag faktist inte bra så jag måste vila.


Tara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0