What would you do without me?

Åååå vakna upp imorse och då höll BitterFittan på att diska högen av disk som fanns i mitt kök, Tack så mycket underbara du!

Sen åt vi en god frukost med Jordgubbs Smoothie såklart och rostade mackor.
Vi tänkte först ta en promenad mot Jakan men åkte och storhandlade istället för de va viktigare egentligen.
Nu har jag stoooooooor handlat och nu är inte min kyl/frys tom längre haha :p

Köpte lite leksaker till Akilla åxå.
Nu skulle BitterFittan köpa mat till söta Emma som jobbar i kiosken och är vrålhungrig, och hämta bästa Fofinha från jobbet.

Jag är så himla trött och seg måste upp och ställa allt i kylen/frysen, fyfan va jag hatar de men de är ändå kul på sätt och vis =)



Tara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0