Vart är du Bebis?

Jaa nu va de bara jag kvar.
Imorse när jag skulle dra till jobbet så hade Akilla gömt sig för hon kände självklart av att jag skulle lämna henne ensam, gick till sovrummet, de va helt mörkt men sen såg jag ett litet huvud bakom sängen, hahahahahahhaa hon va så söt och smygtittade på mig :P

Fofinha och Samar gick av i sumpan för att sola men jag fortsatte mot stan, på jobbet vart jag bemött av värsta KAOSET! de va fööör mycket folk.. mitt i ruschen kom en SVENSK dam och skulle beställa mat, hon satte sig ner och när jag hade serverat henne frågade jag om det var bra så, och sa vad priset blev för att hon skulle betala men hon glodde bara konstigt på mig, så jag gick mot kassan och skrev ut ett kvitto och la de framför henne men ändå ignonera hon mig medans jag stod där, Jaha skitsamma hon betalar väll efter maten tänkte jag.
Jag hade fullt upp men tittade till henne lite då och då hon satt där och njöt av sin maträtt, kollade lite mystisk på mig då och då... helt plötsligt när människorna börja dra så fråga min chef mig om hon hade betalat?! NEEEEEEEJ hon hade såklart dragit, fyfaaan va lack jag blev jag bad och böna för att bara se hennes fejja igen jävla dam hon såg jävligt rik ut och hur kan en i hennes ålder och stil göra en sån grej, sist men inte minst så hade hon gömt kvittot under hennes tallrik, Hahaha är de så man gör?

Väl hemma decka jag igen för att slippa allt skit som klistras på mig, SÄG MIG EN SAK hur kan en människa inte låta en annan vara ifred? när man ber och bönar att den personen ska dra och inte höra av sig mer, men personen fattar aldrig! VARFÖR?
Jag tänker hela tiden på hur mitt liv kommer att sluta, ska jag behöva få leva såhär varje jävla dag resten av mitt liv, ska man fly? VAD FAN SKA MAN GÖRA.
Skönt att jag har en privat blogg där jag kan skriva mer saker detaljerat och få ut min ilska på, här måste man skärpa sig lite.

Nu ska jag och älskling ta en promenad, måste rensa mina tankar..




♥Tara

Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Du är grym Tara! Tänk på att allt som händer har en mening. puss

2010-08-26 @ 00:30:49
Postat av: Tara

Ibland tänker man vilken mning den ska ha, haha

2010-08-26 @ 01:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0