Är det så här när man är kär när man är liten, hur blir det då när man blir kär när man blir stor

Gu va jag älskar äldre trevliga, alerta gubbar. De är sååå söta.

Snackade precis med en som började prata med mig om rökning, sen när han drog så sa han thats life, så gick de förbi en annan gubbe i 70års åldern och fråga gubbe nr 1. Va sa du för nått, så svarade han att han sa nått på engelska.
Så gubbe nr 2 la också en kommentar på engelska för att typ "skryta": Jag kan också engelska.
Så jag kommenterade de. Oj va alla pratar engelska idag. haha

Dåå börja han förklara om en tjej som han var tillsammans med för måånga år sedan, som var från USA, hon var de vackraste han någonsin sett.
När han pratade om henne glittrade hans ögon. Han visade hur långt hennes hår var med handen (till rumpan). Han sa att de va jobbigt o gå med henne till och med för alla grabbar dreglade efter henne. hahahha
Såå underbar. Han avslutade sitt samtal me mig o sa att han inte gifte sig med henne för att han inte kunde de just då. Så hon flyttade tillbax till USA. stackaren! :( Så han sa några visa ord till mig... "Tänk va man e dum när man e ung, inte visste jag att jag skulle tänka på henne i så många år".


Men de är inte så lätt när man e ung...




ÅÅÅååh! Vill inte bli gammal! :S








Emma


Kommentarer
Postat av: Tara

Hahahahahah shit va sötaaa

2010-08-30 @ 13:52:57
URL: http://akiiilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0