Turkisk musik <3

Hemma från en lååång promenad med min lilla familj, Donna och pappan BitterFittan HAHA. ♥

De va supermysigt, haha mitt hår e nu krulligt och mina skor leriga. mmm love it! :D  Haha


Guuu va jag älskar turkisk musik. helt underbart! saknar de som faan, jag sov alltid till turkisk "mtv" där borta. BitterFittan vart helt galen på mig. hahaha bara vi var på hotellet så satte ja på min turkiska kanal. :D


Ska dela med mig av en låt vi hörde i Turkiet. Har spelat den hela dagen. Heelt kär. Jag ska lära mig texten så att jag kan sjunga med. hahahah.
Undra va de säger. de sjunger lite på spanska, hmm kan ju fråga Tara senare ikväll.
Höj volymen och upp och dansa. lovar er att ni kommer få en kick av låten. eller så e de bara jag som älskar den. hahaha








Ååh vill tillbax till Turkiet när jag hör den här låten. BLIR KNÄPP! :(

Bjussar på lite bilder från vår resa.















Älskar dig SYSTERN MIN!

 

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0