Svarta fjärilar i magen.

Hallojs bloggsan! :P

Sitter nu hemma hos Tara framför en data, ååh så skönt de e o ha en data framför mig och inte en mobil med miniskärm. nää måste ta tag i mina problem o ringa till jävla Dell så att de kan hjälpa mig atrt göra min data frisk igen.

Idag hakade jag på S efter skolan som skulle på en visning, sedan drog vi på bio, karate kid. Den var faktiskt bra. han e såå söt den där lilla ungen som är med i filmen, en sån där cool liten grabb som kan få va hanvill med sin charm. haha Sen drog jag hem o tog en låång promenix med Tara, Akilla och Donnisen. De va skönt som faan om man bortser från alla äckliga sniglar på marken. blää! sen tog vi ett kvällsmål på max. Åt kanske lite fööör mycket. haha men gott va de.

haha, nu sitter Akilla här bredvid mig och pussar min arm, min kind och min mun, så himla underbar. Älskar djur och speciellt hundar.
När vi promenerade idag snacka jag och Tara om hur nära man kommer sin hund, att det är som ens egna barn. Och hur viktigt det är att killen man träffar kommer bra överrens med henne. Det är som om en ensamstående mamma skulle träffa en kille och hennes kille inte skulle gå ihop med hennes barn. Det är inte så att mamman kastar ut eller stänger in sitt barn i ett rum när killen hon träffar kommer på besök. Nej hon ber killen däremot sticka och älska sitt barn ännu mer. Så skulle iallafall normala föräldrar göra.
Det är de som är nästan de viktigaste hos en kille att dom är djurvänner. En person som är djurvän är en godhjärtad människa har jg kommit fram till.

Jag tror nån har satt en förbannelse över mig. Vill inte skriva för mycket. Men för varje dag som går bekräftar jag min tanke om att jag har en förbannelse över mig... ORKAR INTE MER! Mår skit... Eller så är de du, jävla PIIIP som förstört för mig!!!! Vet inte va ja ska göra längre. De är som om jag har ätit en svart lerklump, en stor och tung klump. Som fastnat i magen. Jag söker någon som har tålamod och orken att ta ut klumpen ur magen min. Det är ju inte de enklaste. Jag tror jag behöver opereras till och med. Så fram med kvinen och skär i mig. Mohaha. Jag vet, är skitzad *felstavat, i know* Haha 

Nää, nu har Tara diskat klart och vi ska ha lite tjejmys nu med Taras supergoda te i hennes stoooora stooooooora muggar, hahahha helt sjukt. Aldrig sett så stora muggar förut. haha. :D




Lite bilder på mammas prinsessa!






Jag med min vackra AIK t-shirt och min bebis.



Possen och kramen*

Emma





Kommentarer
Postat av: BitterFittan

Det är det viktigaste som finns! Håller med till 100% Emsipemsi. Du har ingen förbannelse, utan när man träffat horungar ställer kroppen in sig på att Killar = horungar. så så fort du träffar en kille och det börjar leda till ett förhållande börjar psyket skriiika. Neeeeeeeeej, inte igen. Och då blir det bara fel! För mig är det exakt samma sak. Puss älskade syster å hälsa Taris. Ni är guld värda.

Kom ihåg! Var krääääääsen när det gäller killar!

2010-08-27 @ 00:53:46
Postat av: Emma

Hahah,, du e för underbar!

Men Sandra de e inte bara de, jag tror nog också jag blivit fööööööör kräsen. aja nu skriver vi för mycket här och "vissa" personer ska inte läsa detta vi skriver nu, för då kommer fel tankar snurra i "dessa" människors huvuden. så Sssshhh. lerklumpen får mögla i min mage, tillslut kanske den börjar stinka så kommer lukten ut ur min hud, så har ja inte nå sånna problem längre... hahah. lite långsökt hahha.

2010-08-27 @ 01:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0